keskiviikko 2. marraskuuta 2011

haluaisin kertoa teille nyt jotain ihmeellistä

viime yö oli vaikea
istuin sängyllä,
kasvoilla viiruja uupumuksen
valtameri silmissä

istuin ääreen koskettimien niin kuin joka ilta
aloin soittaa
tapahtui kuitenkin jotain taianomaista;
soinnut tulivat suoraan sormiini
minä vain soitin ja soitin enkä miettinyt edes
äänet tulivat kuin lumihiutaleet taivaalta leijaillen
sävelsin kauniin teoksen

ymmärsin jotain;
kappale tuli suoraan Jumalalta
sillä minulla ei ole ollut tällaista lahjaa ennen
Hän halusi ehkä herättää minut pimeästä

minä uskon Jumalaan
eikä minua enää pelota elää

valtameri kuihtui,
jäljelle jäi vain koralliriutta,
meren värikäs puutarha


uskotko sinä?

8 kommenttia:

  1. Wow, oon ihan sanaton. Siitä videosta, jonka laitoit. Parista blogista, joita just luin. Tästä postauksesta. Äkkiä tajusin taas, kuinka TODELLISTA tää kaikki on. Kuinka TOIVO ei oo vaan sana muiden joukossa vaan se on todellista.

    Monet kauniit ja hoitavat hetket Jumalan kanssa olen viettänyt juuri pianoa soittaen. Melodiat, soinnut ja sävelet muodostavat rukousta, jota on muuten niin vaikea tuottaa.

    VastaaPoista
  2. Kiitos virallisesta lukijuudesta! :) Itsekin voisin joku päivä valita parhaista parhaimmat ja lukea niitä julkisesti. Kuuluisit kyllä joukkoon.

    Koskettimia soitan kyllä. Porukat hommas n. vuosi sitten ihan oikean pianon, jota tykkään soittaa.

    VastaaPoista
  3. P.S. otin itseäni niskasta ja luen blogiasi nyt julkisesti

    VastaaPoista
  4. sä kirjotat kauniisti.. tuli yksinäinen kyynel jostain silmäkulmaan kurkkimaan kanssa kun lueskelin blogiasi.

    en tiedä uskonko, koska en erota todellista ja epätodellista.

    VastaaPoista

Jokainen sana on merkityksellinen.
Vastaan kommenteihin blogiini.