tiistai 20. elokuuta 2013

haluaisin kirjoittaa jostain muusta, mutta tämä on totuus.
olen yhä huonossa kunnossa. ei ole tehnyt mieli ruokaa viikkoihin, eilen oksensin, hengitysvaikeuksia. olen myös jälleen antibioottikuurilla hammasperäisen tulehduksen takia. en tiedä, milloin saan alkaa nauttia elämästä ilman sairauksia.

venäläinen terveyskeskuslääkäri oli täysi lahopää. puhui ohitseni kohtaamatta minua. varmaan hän veti pikadiagnoosin räikeänhehkuvista hiuksistani ja revityistä legginsseistäni. puhui, että alku on aina hankalaa, voi tulla masennusta, pitäisi muistaa nukkua ja syödä. mutta entä jos ei ole lainkaan ruokahalua?

tällä kertaa en ole hautautunut tummiin tyllihuntuihin suruni kanssa - en ole masentunut tai ahdistunut. päin vastoin koen äärimmäisen voimakasta rakkautta vauvan hymyillessä minulle tai kun saan kietoutua rakkaani viereen auringon kadottua.

minulla on kaikki paitsi terveys, mutta silti olen onnellinen ja kiitollinen jokaisesta eletystä hetkestä.

ps. yksi rakas lukijani kertoi tänään sähköpostissa tehneensä jotain vauvalleni. tulin niin iloiseksi ja liikuttuneeksi, etten voi kiittää sanoin. vastaan sinulle niin pian kuin ehdin. 

6 kommenttia:

  1. Elämä tuntuu välillä niin epäreilulta :( Toivon todella, että olosi paranee pian ja pääset nauttimaan vauva-arjesta täysillä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin se tuntuu. :/
      toivon myös samaa, enemmän kuin mitään muuta.

      Poista
  2. En ole kommentoinut riittävän usein vaikka olisin halunnut, mutta olen lukenut jokaisen päivityksesi ja ollut sekä huolissani että ärtynyt puolestasi - miksi yhdelle ihmiselle osuu koko ajan hankaluuksia? sinulla on ollut aivan käsittämättömän huono tuuri terveytesi kanssa. Toivottavasti syitä ja ratkaisuja löytyy, jotta olosi paranisi ja saisit nauttia täysin voimin vauvastasi. Uskon siihen mitä isäni kerran sanoi, siihen että onnen ja epäonnen suhde on lähes vakio, ja että epäonnen jälkeen koittaa väkisinkin paremmat ajat.

    Ihanaa että pystyt kuitenkin ilmeisesti hoitamaan vauvaasi ja nauttimaan uudesta tilanteesta raskausaikana kokemastasi ahdistuksesta huolimatta(:
    Apua on onneksi aina ympärillä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ihana, että olet hengessä mukana. <3
      niin on ollut, tosi huono tuuri. :( tämmöisten koettelemusten jälkeen en kyllä suo enää ajatustakaan syömishäiriölle, en ikinä.

      mutta silti nautin niin paljon kuin pystyn. vauva on mulle niin tärkeä, etten olisi voinut kuvitellakaan. kaikki ahdistus on poissa (paitsi huoli omasta terveydestä).

      sun blogia ja kuulumisia kaipailen paljon. :)

      Poista
  3. Toivon kanssa ihan suunnattoman paljon, että pääsisit kohta jo nauttimaan ihan kunnolla vauva-arjesta ja kaikesta vauvaan liittyvästä ihanuudesta <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä toivon myös. <3 onneksi jaksan suht. paljon. yritän antaa kaiken energiani vauvalle.

      Poista

Jokainen sana on merkityksellinen.
Vastaan kommenteihin blogiini.