tiistai 12. elokuuta 2014

kesäkuulumisia

Pahoittelut, etten ole ehtinyt/pystynyt kirjoittaa. Meillä on kaksi konetta ja molemmat niistä ovat hajalla. Kirjoitan tätä puhelimella, ja tuntuu omituiselta. valitettavasti olen niin uuno, etten saa lisättyä edes kuvia tähän postaukseen ja isot ja pienet kirjaimet risteilevät sekavasti.
Olen jopa miettinyt bloggaamisen lopettamista, mutta en tiedä, pystynkö luopumaan näin upeasta harrastuksesta. En vain enää osaa kirjoittaa yhtä kauniita lauseita kuin aiemmin, ja se pelottaa minua.

tämä kesä on ollut yksi mahtavimmista sitten niiden aikojen, jolloin viihdyin kesät maalla, söin aamupalaksi ahomansikoita suoraan ojanpientareesta.

Olemme viettäneet perheen kanssa hetkiä meren- ja järven rannalla, hiekkalaatikolla, kylässä.
olin ensimmäistä kertaa kahteen vuoteen juhlimassa, tosin juotuani kaksi siideriä ja tanssittuani lasikattokruunuisessa baarissa, olinkin ahdistunut. Sen jälkeen kun olin hyvästellyt ystäväni, kadonnut katuverkostoon ja palannut bussipysäkille, olisin vain halunnut olla jonkun syleilyssä piilossa lupiininsinisiltä ajatuksilta.

Jumala on kutsunut minua ja olen kokenut Pyhän Hengen läsnäolon. Olen nähnyt ihmeellisiä asioita, mitä Jeesus on tehnyt ja tutustunut ihaniin ihmisiin vapaaehtoistyön kautta. Raamatunkin kaivoin hyllystä monen kuukauden jälkeen.

yöt ovat yhä levottomia. Tähtisilmä heräilee 3-4 kertaa, ja yöimetyksenkin lopettaminen epäonnistui. En voi kuin odottaa ajan tuovan meille kokonaiset yöunet.

neuvolalääkärissäkin käytiin hänen kasvunsa takia, mutta kaikki oli kunnossa. Lääkäri katsoi meidän vanhoja neuvolakorttejamme, ja totesi vauvan olevan yhtä pienikokoinen kuin minä ja mieheni olemme olleet. Ei syytä huoleen.

kiteytetysti olen onnellinen, koska minulla on nämä kaksi jalokiveä elämässäni.

10 kommenttia:

  1. Toivon, että jaksat vielä kirjoitella :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kyllä mä jaksan vielä :)
      sais vaan sen koneen, jolla kirjottaa.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. No ei kun säpäs olet! <3 ikävä on! <3

      Poista
  3. Kirjoitat ihanasti. Blogisi on ensimmäinen jonka luen, kun odotan niin innolla. Olisi harmi, jos lopettaisit.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi, ihana kuulla, että odotat niin paljon postauksiani. :) <3
      En mä oo lopettamassa ainakaan vielä, älä huoli :)

      Poista
  4. älä huoli. :) joskus on ihan hyvä merkki että kirjoittaminen ei suju. sun elämään on tullut niin paljon uutta sisältöä että kaipuu piiloutuu. kun elämä on kaunista itsessäänei sitä tarvi kaikkee kirjoittaa ylös.

    Oon ilonen sun puolesta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oot jälleen kerran niin oikeessa :)
      On mulla silti kaipuuta, mutta paljon vähemmän.
      mun elämä on kyllä muuttunu valtavasti. Kiitos Herralle. :)
      ja kiitos sulle ihanista sanoista! <3

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Kiitos niin paljon! <3
      samoin sinulle :) <3

      Poista

Jokainen sana on merkityksellinen.
Vastaan kommenteihin blogiini.