lauantai 27. kesäkuuta 2015

Kirkkaus

Elämä on syttynyt uudelleen. Olen kokenut paljon parin viimeisen viikon aikana. Saanut ehkä jonkinlaisen tuikkeen, mitä haluaisin tulevaisuudessa tehdä. Viettänyt ihanan päivän huvipuistossa rakkaani kanssa ja muistanut kuinka suussasulavalta vaniljapehmis maistuu, sen jälkeen sukeltanut juhannuksen autioittamaan kaupunkiin ja ihmetellyt, miksi kaikki ravintolat ovat kiinni. Lopulta löysimme meksikolaistyyppisen paikan, jossa hämmensin mieheni syömällä koko tacopastan.

Kesäsuunnitelmiin kuuluu ainakin Tähtisilmän syntymäpäivien valmistelu, freelancetöitä, ystävän häät meren rannalla, mahdollisesti mökin vuokraaminen ja ulkomaanmatka.

Kaikkea tätä kannattelee usko. Olen saanut jälleen todistaa upeita asioita Jumalan johdatuksessa kulkemisessa. Tuntematon ihminen on pyytänyt minulta rukousta, minua jännitti, mutta mikä Pyhän Hengen voitelu siinä tilanteessa olikaan. Sain tiedon sanoja kyseisen ihmisen elämästä ja varmistin niiden paikkaansa pitävyyden. Kaikki oli totta. Rukouksen jälkeen hän kysyi silmät kirkkaina, onko sulla joku armolahja. Ei ole, nauroin.

Olen myös joutunut totaalisesti murtua ja myöntää syntisyyteni. Olen heittänyt vähemmän tikareita mieheni sydämeen. Minusta tuntuu, että olen muuttumassa.

4 kommenttia:

  1. Ihanaa; oletkin ollut rukouksissani! :) Minulla ollut lähes vuosi vaikeaa aikaa, mutta onneksi Jumalan hoitava voima tekee minussa työtään. Huonoja päiviä on koko ajan harvemmin. Toisinaan on vaikeaa vastustaa sydämen haavoista kumpuavia syntisiä asenteita, mutta onneksi Jumala auttaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi, ihanaa että olet rukoillut puolestani :) Jumala on todellakin kuullut rukouksesi. Olen oikeasti muuttunut ja muutenkin onnellisempia päivä on ollut nyt enemmän. :)

      Poista
  2. Vau! en oo käyny täällä vuosiin mut oon vaan niin onnellinen lukiessani tätä! Jumala on niin suuri ja niin todellinen! Eteenpäin vaan, vaikka välillä oiskin vaikeaa. Se on todellakin kaikki sen arvoista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää käydä useemmin lukemassa ☺ joo, on menty monta askelta eteenpäin syömishäiriö- ja ahdistuskierteestä. Kiitos Jeesukselle :) ja sun rukouksille!

      Poista

Jokainen sana on merkityksellinen.
Vastaan kommenteihin blogiini.